Benvinguts al nostre blog

The Petit Travels fa referencia a "els petits viatges" que ens agraden i ens mouen, però també vol dir "el petit de viatge" que és com viurem aquest darrer viatge: en companya del "petit" que ens van regalar els nostres amics!!

viernes, 21 de octubre de 2011

Kathmandu (18-20 Oct)

Despres d'uns dies de tranquilitat i bons aliments a Pokhara a l'haver acabat la caminada, ens vam veure amb forces suficients per agafar una furgoneta i anar cap a Kathmandu; ciutat mistica i patrimoni de la humanitat per la UNESCO i actualment caotica i sorollosa (una ciutat no esta preparada per multiplicar la seva poblacio per 4 en tan sols 10 anys).

Dia 101: Kathmandu (20 Oct) :

De bon mati sortim de l'hotel amb intencio de trobar un altre lloc on quedar-nos els dies que hem de passar a Kathmandu i trobem habitacio en un monastir, agradable i amb gent atenta. Decidim fer el canvi.

Com que tots els turistes el dia anterior havien anat cap a Tamel (zona turistique i de compres de Kathmandu) decidim tambe anar-hi nosaltres, a veure si val la pena.

Vivim el Caos i el consumisme, pero gaudim d'un bon brownie i una bona coca de platan... ah! i un capuchino te preu estandar: val casi el mateix a Kathmandu que a Catalunya, per molta diferencia que pogui haver amb la resta del menjar o a l'hora de fer el vermut...

Dia 100: Trasllat Pokhara - Kathmandu (19 Oct):

Anem tranquils, sabem que hi ha furgonetes que fan el trajecte Pokhara - Kathmandu que surten tan bon punt s'omplen i a qualsevol hora del dia (fins les 4 de la tarda), per tant havent esmorzat i fet alguns encarrecs anem cap al punt de partida.

De seguida som dos passatgers mes de la ja gairebe plena furgoneta; al cap de poc partim... 7 hores de cami ens esperen, per sort, de tant en tant fem alguna aturada per estirar les cames i comprar quelcom de menjar. Sort que hem fet un esmorc,ar de campionat, ja que al trajecte no hi ha gaire be res que valgui la pena...

Arribem a Kathmandu que ja es fosc; de l'estacio de busos agafem un taxi fins a Boudhanath, on trobar un hotel no es tant senzill com ens haviem imaginat, ja que ens trobem en temporada alta i tot esta ple. Acabem dormint en l'unic que te habitacio lliure (evidentment car!), pero descansem plans despres del llarg recorregut...

Dia 99: Pokhara (18 Oct):

Dia de relax, sabent el que ens espera per endavant decidim quedar-nos un dia mes a Pokhara.