Benvinguts al nostre blog

The Petit Travels fa referencia a "els petits viatges" que ens agraden i ens mouen, però també vol dir "el petit de viatge" que és com viurem aquest darrer viatge: en companya del "petit" que ens van regalar els nostres amics!!

jueves, 21 de julio de 2011

Lantau Trail (Dias 6-8)

Dia 8: Tai O - Mui Wo in Lantau Island

Acampem prop de Tai O i tornem enrera despres de caminar uns quans kilometres al trobar-nos un cami impracticable, ple d'aranyes que no semblaven gens inofensives, canyissars que cobrien el cami i havies d'arrossegar-te gairebe per sota, ah, i mosquits, molts i molts mosquits.

A Tai O agafem el bus fins a Mui Wo i alla dinem i passegem amb les motxilles, en principi busquem hotel, pero vistos els preus decidim que ens dutxarem a les dutxes publiques i dormirem a la platja. I aixi ho hem fet!

Dia 7: Trekking Sunset Peak - Lantau Peak - Ngong Ping Giant Budda

Ens llevem ben ventats, hem dormit prop del cim, ha plogut i ventat tota la nit, per sorpresa nostra estem envoltats de casetes que semblen refugis militars. Al baixar del cim pero, un Canadenc que porta 30 anys de la seva vida a Lantau i que ha passat la nit en una d'aquelles casetes de la qual n'es propietari, ens informa que totes tenen amo pero que no hi viu gent de forma permanent, tot i que hi pugen sovint. Tampoc son refugis militars, sino que van ser construides per missioners perque els anglesos durant l'estiu, quan fa una calor espantosa com la que hem estat vivint, puguessin refescar-se refugiant-se en aquelles muntanyes quan encara no disposaven d'aire acondicionat a la ciutat.
Hem pujat tambe el Lantau Peak (934m) amb el petit a sobre!!

I llavors hem baixat cap a l'altre canto direccio Ngong Ping, el gran budda.
No ha fet sol, pero hem suat com mai, estavem envoltats d'una boira enganyosa, un vapor calent i humit que feia que suessis fins i tot a l'estar quiet, com si fossis dins la sauna humida.

Hem fet un tiberi vegeteria al Po Lin Monastery, a l'estil dels nostres amics de Txi-Kung (Kinergia).
Despres de suar molt hem decidit agafar el bus fins a Tai O, poble pesquer.

Dia 6: Mui Wo - Sunset Peak

Dora al mati hem fet motxilles, hem anat a portar una bossa amb coses que no necessitavem a la consigna de l'estacio de tren, d'on partirem per anar cap a Guilin i hem agafat el ferri cap a Lantau island.
Un cop a Mui Wo hem iniciat la nostra caminada, pero abans hem hagut de buscar informacio: mapa, connexions, punt d'inici... i amunt que fa pujada!! A suar!
Dormim al costat del Sunset Peak (869m), acampant a ultima hora amb els darrers moments de llum entre la densa boira